۱۰ استراتژی تبلیغاتی مؤثر که باید آن ها را در دستور کارتان قرار دهید

۱۰ استراتژی تبلیغاتی مؤثر که باید آن ها را در دستور کارتان قرار دهید

۳- به نحوه دیده‌شدن برندتان اهمیت دهید

۱۰ استراتژی تبلیغاتی مؤثر که باید آن ها را در دستور کارتان قرار دهید، مرحله بعد این است که برندسازی شرکت خود را دیدگاه یک کارشناس ببینید نه از دید صاحب برند. جنبه‌های زیادی از برندسازی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، از لوگو و رنگ‌های شرکتی گرفته تا محتوایی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌کنید.

اصلی‌ترین هدف شما باید این باشد که شرکت خود را به‌عنوان یک مرجع در حوزه کاری خود معرفی کنید.

۴- کمپین‌های تبلیغاتی خود را مدام آزمایش کنید

۱۰ استراتژی تبلیغاتی مؤثر که باید آن ها را در دستور کارتان قرار دهید، برای شروع کار می‌توانید با تبلیغ یک پست در رسانه‌های اجتماعی و سپس بررسی تجزیه‌وتحلیل در چند روز یا هفته آینده کارتان را شروع کنید.

اگر تبلیغ به‌خوبی انجام شود، می‌توانید با شدت بیشتری آن را تبلیغ کنید. اگر به نتیجه نرسید، به‌هرحال فقط مقدار کمی از بودجه خود را خرج کرده‌اید، بنابراین اکنون می‌توانید آن را اصلاح کنید یا آن را به طور کامل حذف کنید.

رسانه‌های اجتماعی آنلاین و پلتفرم‌های تبلیغاتی ردیابی بازدیدها و تبدیل‌ها را آسان می‌کنند، بنابراین از این ابزارها استفاده کنید.

۵- از زمان غافل نشوید

در دنیایی که به‌سرعت در حال حرکت است، زمان‌بندی همه چیز است. اگر یک فروشگاه لباس‌های تابستانه دارید، قطعاً آن را در زمستان تبلیغ نمی‌کنید.

همیشه این را در نظر داشته باشید که چه زمانی احتمال بیشتر دیده‌شدن تبلیغ شما توسط مشتری‌هایتان وجود دارد؟

اگر لوازم اداری می‌فروشید، منطقی است که محصولات خود را در طول روز کاری که مدیران دفتر سفارش‌های خود را ثبت می‌کنند، تبلیغ کنید، نه در عصر که به موجودی اداری فکر نمی‌کنند.

شاید کمی حق داشته باشید که وقتی تبلیغ‌هایتان آماده شد، ذوق به نمایش گذاشتن آن را برای مردم و دیگر رقبایتان را داشته باشید.

به جامعه هدفی که آن را در تیررس قرار داده‌اید، رقبای هم رده خود و هر عامل دیگری که می‌تواند بر دیدگاه‌های شما اثری بگذارد، توجه کنید و زمانی که درباره زمان‌بندی به نتیجه رسیدید، تبلیغ خود را منتشر کنید.

 

مطلب قبلی

گون آی
گون آی

گون آی

کانون تبلیغاتی

دریافت مشاوره رایگان
ارسال پیام